慕云MuYun

要是把未来都计划好,那人生得多无聊…
Dreaming of You - Selena

梦见你

是那么的真实

你的笑容

你的嘴唇

温柔又美的幸福··········


Late at night when all the world is sleeping

深夜里整个世界在沉睡

I stay up and think of you

我却独自思念你

And I wish on a star that somewhere

我对着星星许愿

You are thinking of me too

在远处某方你也在想念我

Cause I'm dreaming of you tonight, till tomorrow

今晚我要梦见你

I'll be holding you tight

直到明天我会抱着你紧

And there's nowhere in the world

我不想去别的地方

I'd rather be than here in my room,

只想在房里梦着你陪着你

dreaming about you and me

梦见你和我

Wonder if you ever see me and

不知你是否见过我,

I wonder if you know I'm there

不知你是否知道我在那里

If you look in my eyes would see me

如果你看着我的眼睛会看到我

what's inside Would you even care

里面有什么你都不在乎

As I just wanna hold you close but so far

我只想抱着你接近,但到目前为止,

All I have are dreams of you

所有我是你的梦

So I wait for the day to have the courage to say

所以,我等待这一天要有勇气说

How much I love you, yes I do

我是多么爱你,是我做的

I'm dreaming of you tonight, till tomorrow

我今夜梦见你,直到明天

I'll be holding you tight

我会抱着你紧

And there's nowhere in the world

还有的在世界任何地方

I'd rather be than here in my room,

我宁愿在这里比在我的房间,

dreaming about you and me

梦见你和我

Late at night wehn all the world is sleeping

深夜是所有的世界是睡觉

I stay up and think of you

我熬夜对你的看法

Still can't believe that you came up to me

还是不能相信你向我走来

And said I love you I love you too

说我爱你我也爱你

Now I'm dreaming with you tonight, till tomorrow

现在,我今晚做梦和你在一起,到明天

and for all of my life

以及所有我的生活

And there's nowhere in the world I'd rather be

还有的在世界任何地方我宁愿

Than here in my room, dreaming with you endlessly

比在我的房间里,梦想着跟你没完没了

And there's nowhere in the world I'd rather be

还有的在世界任何地方我宁愿

Than here in my room, dreaming with you endlessly

比在我的房间里,梦想着跟你没完没了

dreaming

做梦


上一篇 下一篇
评论
©慕云MuYun | Powered by LOFTER